perjantai 18. lokakuuta 2013

Kirje joulupukille, äh liian pitkä toimitusaika & arvonnan voittaja

Hei, saahan aikuisetkin toivoa joululahjoja saahan? No niin mä ainakin teen. Tai aloitan usein sillä, mutta malttamattomana en jaksa odottaa vaan kaikki mulle heti tässä ja nyt. Ja niinpä hankin sitten ihan itse. Niin kävi nytkin.

Halusin nimittäin täydentää Teema astiastoamme 2dl:n pienellä kaatimella, koska meidän jo olemassa oleva maitokannu ei millään sopinut Teema astioden tyyliin, siis mun mielestä ei sopinut. No lausuinpa sitten ääneen toiveen, että jolupukki voisi tuoda mulle sellaisen pienen Teema kaatimen. Johon meidän perheen "pääpukki" sitten myhäili myöntävästi. Asia hoidossa siis.

Seuraavana päivänä asiaa miettiessäni tajusin, että jouluunhan on hirveän pitkä aika. Kyllä, nyt tiedän miltä lapsista tuntuu odottaa. Se, kun näyttää olevan mahdoton tehtävä myös hiukan varttuneemmallekin lapselle. Ei auttanut muu kuin hankkia sellainen ASAP. Ja nyt meillä sellainen jo onkin. Ihana pieni söpö Teema kaadin. Aah, tämä on vaan niin huippu.





































Eihän kerrota meidän lapsille, kuinka epäkypsä niiden äiti välillä on? Annetaan niiden olla vaan siinä luulossa, että niiden äiti on se sellainen elämän kolhinut, paatunut aikuinen joka pystyy ajattelemaan vain ja ainoastaan järkevästi. Jookos? Pidetään tämä meidän pikku salaisuutena.

Onko sinulla vastaavia "oireita" koskaan?

 Ja tähän loppuun vielä pieni tiedote :). Eilen  päättyi Kauniin Coton kanssa yhteistyössä järjestämäni TÄHTIÄ KEITTIÖÖSI -arvonta. Yksi onnekas saa tähtikeittiöpyyhkeen koristamaan omaa keittiötään.

Seuraava henkilö voi laittaa minulle sähköpostina yhteystiedot, mihin palkinnon saa postittaa:


Henna73 3. lokakuuta 2013 7.45
Lukijana kahdella mukaan ja beige :) "

Onnea Henna73!

1 kommentti:

  1. Mulla ois ollu keltainen tommonen kaapissa, käyttämätön :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi <3