tiistai 15. tammikuuta 2013

me&i vouhotusta

Tämä taitaa olla kaikkien kotiäitiblogien ja keskustelupalstojen ikuisuusaihe, kestosuosikki...Olen itsekin aihetta sivunnut ainakin muutamassa aikaisemmassa postauksessani. Nimittäin tapaus nimeltä me&i. On paljon ihmisiä, jotka ovat täysin hurahtaneet näihin vaatteisiin ja oheistuotteisiin mutta on myös paljon ihmisiä joiden mielestä vaatteet ovat kamalia verrattavissa yöpaitoihin. Mielipiteitä on varmaan yhtä monta kuin on asiasta keskustelijaakin.

Itse katson kuuluvani tuon joukon keskivaiheille. me&i:n mallistosta löytyy usein mukavia kuoseja, käytännöllisiä vaatteita niin lapsille kuin aikuisillekin. Laadustakaan minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa. Meillä on ollut ja on sekä lapsilla että minulla aika paljon me&i:n vaatteita, suurin osa käytettyinä ostettuja, (silloin esim. tahrat lastenvaatteissa ei harmita niin paljon) mutta joitakin uusiakin joukosta löytyy.






 En ole valmis maksamaan käytetyistä vaatteista useinkaan niin paljon kuin niistä pyydetään. Mutta välillä niitä löytyy edullisestikin, kuten nämä viimeksi hankkimani:

Froteehousuja kaikille neideille ja body minimiehelle


Se myönnettäköön, että niiden ylihintaiseen myyntiin olen kyllä syyllistynyt ;). Mutta sanotaanhan, että se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Koska olen tyypiltäni hiukan häilyvä persoona innostun usein ostamaan jotain merkkiä kasoittain "kaikki mulle heti" periaatteella (useimmiten käytettynä kuitenkin), sitten kyllästyn niihin, myyn ne pois ja siirryn seuraavaan. Marimekko vaihtuu Nansoon  humps ihan vaan lennossa ja sitten onkin jo vuorossa me&i...

30. tammikuutahan julkaistaan me&i:n uusi kevätmallisto ja minunkin on tarkoitus osallistua ystäväni järjestämille malliston julkkarikutsuille. En ostotarkoituksessa, ihan vaan silkasta mielenkiinnosta tietenkin...Vaikka odotettavissa onkin ihastuttavia sammakoita.

Löytyykö sinun tai lastesi kaapista me&i vaatteita ja mitkä ovat suosikkejasi?

6 kommenttia:

  1. Ihanat lapset sulla!!! <3
    Sanna

    VastaaPoista
  2. tuo sama siili jumppis löytyy meiltäkin <3

    VastaaPoista
  3. Itselläni ei ole yhtään lasta mutta me&i lasten sekä aikuisten vaatteita löytyy kaapista ihan roppakaupalla. Ovat siellä odottelemassa.... :P

    Itselläni oma lemppari on plyysinen whallywheels medallion tunika. Ja magic knickersejä löytyy neljät! Kesällä en muuta käytäkään :D

    Lasten vaatteista en osaa sanoa mikä olis ihanin... tykkään pilvikuoseista ja kilppareista. Olen siis ostanut kaikki lasten vaatteet käytettyinä kirpputoreilta ja netistä.. Yks lemppari on vauvan whallywheels liivimekko, jota löytyy kahdessa koossa :P Ja sitten kilpparihaalari ja siihen sopiva body :D Kaikki nämä ovat tällä hetkellä lainassa kavereiden lapsilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kanssa täydentänyt meidän tyttöjen me&i varastoa "muutamalla" kesämekolla, jotka kaikki olen siis ostanut käytettynä. Itselleni aion ostaa muutaman jutun uudesta mallistosta, jos/kun taas pääsen kuosiin.

      Poista
  4. Löytyy sekä omasta että lasten kaapista, enkä osaa mainita vain yhtä suosikkia. :) Mulla oli aika kova innostus jossain vaiheessa, silloin tuli hamstrattua varsinkin käytettynä noita vaatteita, mutta nyt se on onneksi laantunut. Tänä vuonna en ole ostanut uudesta mallistosta vielä mitään, vaikka siellä ihan kivoja juttuja olisikin. Missään vaiheessa en myöskään ole seonnut ihan niin pahasti, että olisin maksanut itseäni kipeäksi käytetystä vaatteesta, onneksi. :D Tällä hetkellä on alkanut jopa ärsyttää se, että kovin yksilöllisiähän nuo vaatteet ei enää ole, kun ne ovat niitä kerho- ja kyläilyvaatteita tosi monessa perheessä. Sitten alan väkisinkin miettiä, että samalla hintaa saa jo uniikkejakin vaatteita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta tuokin. Meiltä löytyykin kaapista jonkin verran mittatilaustyönä tehtyjä vaatteita ja niistä mä pidän kyllä eniten. Ja toisia ei heti kävele vastaan.

      Poista

Kiitos kommentistasi <3