tiistai 15. tammikuuta 2013

Ensimmäinen haasteeni: Haaste 11

 Bloggaus historiani ensimmäinen haasteeni ja otan sen innolla vastaan!

Sain tämän la petite princesseltä http://prinsessanoppi-lapetiteprincesse.blogspot.com  kiitos vaan ;).

Kerro 11 asiaa itsestäsi, vastaa haastajan 11 kysymykseen. Keksi 11 uutta kysymystä, haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Olen 34-vuotias
2. Horoskooppimerkiltäni olen kalat
3. Olen vasenkätinen
4. Minulla on 4 lasta
5. Luonteeltani olen haaveileva perfektionisti





6. Olen taikauskoinen
7. Mieheni oli ensi rakkauteni 12-vuotiaana (tiemme kuitenkin erkanivat, palatakseen taas yhteen parikymmentä vuotta myöhemmin)





8. 3,5 vuoden aikana olemme seurustelleet, menneet kihloihin,menneet naimisiin, hankkinneet 3 lasta ja asuneet kolmessa yhteisessä osoitteessa.
9. Ammatiltani olen lastensairaanhoitaja
10. Pidän matkustelusta
11. Elämäni on...




Ja tässä siis Elisan kysymykset:

1. Mikä on lempiruokasi?
Poron sisäfilepihvi ja kermainen kasvisgratiini
2. Mistä raaka-aineesta kokkaat mieluiten?
 Kasviksista
3. Turhin kodinkone keittiössä?
Ei meillä ole mitään turhaa kodinkonetta mutta turhake voisi olla riisikeitin. Sitä ilman siis pärjättäisiinkin.
4. Paras oivalluksesi keittiössä?
Kaikki on mahdollista
5. Mitä olet hölmöillyt keittiössä?
 Pienenä tyttönä tein ruisleipää jostaa tuli kivi kovaa ja suolaista (suolaa laitoin deseissä) hih!
6. Mitä jääkaapistasi löytyy aina?
Maitoa
7. Mitä et ole ikinä syönyt?
Sammakonreisiä
8. Eksoottisin asia, mitä olet syönyt?
Jänis
9. Lempipuuhasi keittiössä?
 Oikeastaan ihan kaikki
10. Mitä teet aamulla ensimmäiseksi keittiössä?
 Keitän kahvia
11. Entä illalla viimeiseksi?
 Juon kivennäisvettä


Yhtätoista en millään saa haastettua, sillä olen niin vihreä tässä blogi maailmassa, ja ne blogit joihin olen tutustunut ovat jo aivan omissa svääreissä lukijamääriensä kanssa. Mutta yksikin on enemmän kuin ei yhtään niinpä heitän pallon Heidille http://talommemaalla.blogspot.fi

Ja tässä kysymykset:

1. Maalaistyttö vai kaupunkilaismimmi?
2. Mikä on lempi kotityösi?
3. Kahta en vaihda?
4. Kulta vai hopea?
5. Haaveammattisi?
6. Elämäsi motto?
7. Musta vai valkoinen?
8. Eksoottisin paikka jossa olet käynyt?
9. Tätä ilman en voisi elää?
10. Avoliitto vai avioliitto?
11. Mitä on mielessäsi juuri nyt?

Sainpas tämänkin tehtyä ;)

2 kommenttia:

  1. Eksyin lukemaan vanhoja tekstejäsi. Tämä olikin mielenkiintoinen tunnustus osio. Tosi romanttista ja ihanaa, että kohtasitte miehen kanssa uudestaan ja noin paljon olette ehtineet kolmessa ja puolessa vuodessa yhdessä tekemään. :)
    Tämmöisiä onnellisia tarinoita on ihana lukea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nopea ehtii <3, Mä uskon vakaasti kohtaloon ja siihen, että jokainen tarina on jo valmiiksi kirjoitettu.

      Poista

Kiitos kommentistasi <3