lauantai 6. huhtikuuta 2013

Äidin ja tyttären haaveilua

Olen jo monena päivänä peräkkäin kuunnellut neiti F:n haaveilua siitä, että mitä tapahtuisi jos Hurja remontti tulisi Suomeen ja juuri me saisimme uuden kodin. Neiti F:n lempisuunnittelija Paige suunnittelisi hänelle pantterikuosilla kyllästetyn huoneen. Äiti saisi oman verstas huoneensa jne. Ideoiden virta on lakkaamaton. Ja, kun ne esitetään kohta 10- vuotiaan innolla voi äiti vain pyörittää silmiä ja hymähtää...on ihanaa, että tälle lapselle on suotu haaveilun lahja.

Mutta omenahan ei tunnetusti putoa kauas puusta. Niinpä minäkin aloin miettimään millainen se minun unelmien koti olisikaan...

Mansardikattoinen vanha talo vai moderni kivitalo? Oikeastaan molemmissa on jotain joka viehättää minua. Jos saisin päättää unelmieni talo olisi ehdottomasti veden äärellä. Paljon ikkunoita, luonnonvaloa. Paljon avaruutta, neliöitä.



 

Sisustuksessa yhdistetty vanhaa ja uutta hallituksi ja yksinkertaiseksi kokonaisuudeksi.



Väreinä valkoista, harmaata, beigeä.

  

Ehkä sitten joskus... kun olen saanut lottovoiton...vaikka en edes lottoa ;).


3 kommenttia:

  1. Nyt sit kannattaa aloittaa se lottoaminen. ;)
    Mä en vielä näillä 4 oikein tuloksilla ole oikein kauhiasti päässyt sisustelemaan. Mut joka lauantai uus yritys. Ehkäpä tänään... :)

    VastaaPoista
  2. Käy Satu ja F YouTube.fi:stä haulla Varjakanvalkama 22 katsomassa Teresan kotia. On myynnissä Huom.fi Anna Toppisella, jos sattuu illalla olemaan lotossa kaikki oikein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä ei tarvitse muuttolaatikoita pakata mutta haaveilla saa edelleen <3

      Poista

Kiitos kommentistasi <3