torstai 12. syyskuuta 2013

Käsityöhaaste



Minttu jo ehtikin malttamattomana minua muistuttamaan tästä postauksesta mutta se oli ihan tarkoituksella valmiiksi kirjoitettu ja ajoitettu tälle päivälle. 

Eli tartuinpa sitten tässä eräänä päivänä Mintun mietteet blogin Mintun käsityöhaasteeseen, joka kaikessa yksinkertaisuudessaan menee näin: Kolme ensimmäistä henkilöä, jotka lähtevät haasteeseen mukaan, saavat minulta postitse jotain kivaa omin käsin tehtyä 12 kuukauden kuluessa.Ilmoittautuminen tapahtuu tähän postaukseen kommentoimalla. Osoitteen voi ilmoittaa minulle vaikka sähköpostitse.





Haasteen on jujuna se, että näiden kolmen ilmoittautuneen tulee myös jatkaa haastetta omassa blogissaan. Mutta koska minä en halua rajata pois blogittomia lukijoitani, muutan haastetta hieman. Eli haasteen voi myös jakaa esimerkiksi Facebookissa eteenpäin samalla tavalla. 


Toivottavasti joukostanne löytyy innokkaita haasteen vastaanottajia. Ihan jännittyneenä täällä odotan, kuka teistä uskaltaa haasteeseen tarttua ;). Vielä en ole yhtään miettinyt mitä teen, mutta enköhän jotain kivaa 
 keksi.


Ehkäpä jotain näistä, tai sitten aivan muuta...

Mukavaa torstaita. Ja niin, muistakaahan käydä osallistumassa Minun Reima äänestykseen mikäli ette ole siihen vielä osallistuneet. Sivupalkista klikkaamalla pääset helposti äänestyssivulle. Ja iso kiitos jo etukäteen mikäli annat äänesi Rauharentolan kollaasille.

5 kommenttia:

  1. Mukana ollaan! Haasteet on aina kivoja ja tästä erityisesti tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa! Laitathan osoitetietoja sitten sähköpostilla.

      Poista
  2. Mä en osallistu, mutta kommentoin muuten vaan. ;)
    Kiitos Satu kun otit haasteen vastaan. Kukaan muu ei ole tarttunut siihen, vaikka kerran aiemminkin mulla sama haaste blogissa oli.
    Mukavaa loppu viikkoa! :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Hienoa, osoitetietoja sitten vaan Rauharentolan sähköpostiin.

      Poista

Kiitos kommentistasi <3